جدیدترین اخبار :
  • تحقق 80 درصدی سرمایه‌گذاری داخلی نسبت به هدفگذاری تعیین شده در 4 ماه نخست سال‌جاری در مناطق آزاد
  • استقرار گمرک ریمدان؛ گامی مهم در رفع موانع تجاری و مرزی
  • موقعیت راهبردی و ضرورت گسترش روابط تجاری ایران و کنیا
  • نخست‌وزیر روسیه: کریدور شمال‌-جنوب، راهبردی است/ تجارت با ایران تقویت می‌شود
  • گام بلند مناطق آزاد برای ورود به بازارهای آفریقا
مدیر نظارت و ارزیابی عملکرد سازمان منطقه آزاد چابهار؛

راه‌اندازی سامانه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 97/02/08 | تعداد بازید :5743
مدیر نظارت و ارزیابی عملکرد سازمان منطقه آزاد چابهار از راه اندازی سامانه اینترنتی رسیدگی و پاسخگویی و نصب صندوق‌های دریافت انتقادات و پیشنهادات در راستای تکریم ارباب رجوع خبر داد.

مدیر نظارت و ارزیابی عملکرد سازمان منطقه آزاد چابهار، گفت: در راستای احترام به حقوق شهروندی و همچنین سیاست پاسخ‌گویی و تکریم ارباب‌رجوع، سامانه اینترنتی رسیدگی و پاسخگویی به آدرس cfzo.ir/form_5_create راه‌اندازی و صندوق‌های دریافت انتقادات و پیشنهادات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی در محل ورودی ساختمان‌های اداری سازمان نصب گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار"عبدالرزاق تخش" افزود: سیستم پیام‌گیر صوتی با خط اختصاصی 35312225 جهت دریافت شکایات شهروندان و مراجعین در طول شبانه‌روز فعال می‌باشد.

تخش اظهار داشت: همچنین شهروندان و مخاطبان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود از حوزه‌های سازمان را به‌صورت مکتوب به صندوق‌های تعبیه‌شده در اماکن مختلف بیندازند.

شایان‌ذکر است این طرح باهدف بالا نگه‌داشتن سطح رضایت مراجعین، سرعت و دقت در ارائه خدمات به ارباب‌رجوع راه‌اندازی شده است.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل